آموزشی

فواید عینک‌ های پلاریزه [اینفوگرافیک]

فروشگاه اینترنتی ریبن مارکت

در اینفوگرافیک فواید عینک‌ های پلاریزه دلایل این بهتر بودن را شرح داده‌ایم:

(خیلی از ما اصطلاح پلاریزه را شنیده‌ایم اما دلیل بهتر بودن این مدل عینک‌ها برای چشم را دقیقا نمی‌دانیم. )

عینک‌ های پلاریزه

مزایای عینک‌ های پلاریزه 

در روزهای گرم تابستان و روزهای سرد زمستان، فردی که عینک آفتابی با عدسی پلاریزه به چشم می‌زند از وضوح دید کامل‌تر بهره‌مند خواهد شد. با یک مقایسه ساده می‌توانید متوجه شوید که رنگ‌ها و نورهای با عینک‌های پلاریزه بسیار طبیعی‌تر و شفاف‌تر از عینک‌های آفتابی معمولی هستند.

همچنین، عدسی پلاریزه در عینک آفتابی از خستگی چشم پیشگیری کرده و جزئیات بیشتری را در مقابل دید فرد قرار می‌دهد.

عدسی پلاریزه برای رانندگی: وقتی راننده از عینک آفتابی با عدسی پلاریزه استفاده می‌کند، امنیت خود و دیگر سرنشین‌ها را تضمین می‌کند. این عدسی‌ها میزان درخشش نور که از سطح آسفالت و جاده‌های خیس و حتی داشبورد خودرو منعکس می‌شوند را تا حد زیادی می‌کاهند. در نتیجه، راننده بدون هیچ‌گونه مزاحمت نوری می‌تواند در طول روز به رانندگی خود در کمال ایمنی ادامه دهد.

عدسی پلاریزه برای ورزش: عینک آفتابی با عدسی پلاریزه برای ورزش‌های آبی همچون شنا یا قایق‌رانی ایده‌آل است. همچنین برای ورزش‌های زمستانه همچون اسکی نیز بهترین گزینه بشمار می‌رود زیرا در این فعالیت‌ها چشم زیر نورهای شدید و تند قرار دارد و فقط عدسی پلاریزه از عهده دفع آنها بر می‌آید.

عدسی عینک‌ آفتابی پلاریزه چگونه کار می‌کند؟

نور به طور عمومی در همه جهات حرکت می‌کند؛ اما وقتی از یک سطح صاف منعکس می‌شود تمایل زیادی به قطبی شدن دارد – به این معنی که، در یک جهت واحد (اغلب افقی) حرکت می‌کند. این باعث اذیت شدن چشم می‌شود. حتی بازتاب شدید نور موجب کاهش دید فرد نیز می‌شود.

عدسی‌های پلاریزه حاوی فیلترهایی هستند که این بازتاب‌های شدید نوری را مسدود کرده و سبب کاهش درخشش و تابناکی می‌شوند.

با اینکه عینک آفتابی پلاریزه راحتی دید در نور شدید روز را زیاد می‌کند، اما در برخی مواقع نباید از آن‌ها استفاده کنید. به‌طور مثال، هنگام پایین رفتن از تپه‌های برفی در پیست اسکی نباید عینک پلاریزه بزنید زیرا درخشش‌های نوری هشداردهنده که در طول مسیر گذاشته‌اند را نمی‌توانید ببینید.

بعلاوه، عدسی‌های پلاریزه موجب کاهش وضوح تصاویری می‌شوند که توسط ال‌سی‌دی‌ها یا ال‌ای‌دی‌ها تولید می‌شوند. این نمایشگرها عموما در داشبورد ماشین‌ها وجود دارند.

با عینک پلاریزه همچنین شما امکان دیدن صفحه‌نمایش موبایل و دستگاه‌های GPS را نخواهید داشت

فروشگاه اینترنتی ریبن مارکت ارائه دهنده انواع  عینک های اورجینال، طبی و های کپی با مناسب ترین قیمت میباشد. برای برقراری ارتباط بیشتر و کسب راهنمایی میتوانید با واحد پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *